Welkom op ons reisblog!

31 mei 2015 - Spijkenisse, Nederland

'Srdačna dobrodošlica'
of wel:
'Hartelijk welkom' bij 'Nico & Judith's reisblog Kroatië 2015'!

Ook dit jaar gebruiken we een website om de thuisblijvers op de hoogte te houden van onze vakantie, deze keer een rondreis door Kroatië.

Op 1 juni 2015 vliegen we om 07:20 uur (HV6259) van Rotterdam The Hague Airport naar Split en komen daar omstreeks 09:20 uur aan. Op 18 juni 2015 vliegen we om 09:55 uur (HV6260) vanuit Split weer terug naar Rotterdam The Hague Airport, waar we om 12:05 uur aan moeten komen.

In de tussenliggende dagen is de planning om met een gehuurde auto rond te reizen vanuit Split naar Sibenik, vervolgens naar Zadar, Starigrad, Plitvicka Jereza, Optija en Senj om daarna weer terug te rijden naar Split. De totale afstand van deze trip bedraagt zo'n 900 kilometer (buiten de toeristische uitstapjes), wat dus best meevalt.

We verblijven per plaats minimaal 2 nachten, om van daaruit toeristische uitstapjes te maken. In Nederland hebben we de eerste overnachtingen al geboekt, maar het kan best zo zijn dat we afwijken van de geplande route en naar andere plaatsen gaan dan hierboven genoemd.

Gedurende deze vakantie zullen wij proberen dagelijks een reisverhaal, foto's en wellicht ook video's te plaatsen, zodat degene die dat leuk vinden ons een beetje kunnen volgen tijdens deze rondreis.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Wij hopen dat jullie het leuk vinden om te weten wat we allemaal zien en mee maken.
Puno zabave! (Veel plezier!)

Groetjes,
Nico & Judith

1. Reislogger:
    24 mei 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Edith Tan:
    lieve Judith en Nico,
    Ik wens jullie een fantastische vakantie. Weer eens iets heel anders maar het wordt vast een geweldige reis. En ook voor de thuis blijvers.
    Rust lekker uit en geniet van al het moois.
    Tot kijk.
  3. Laura en Fred:
    31 mei 2015
    Geniet van jullie welverdiende vakantie! Wij kijken uit naar jullie verslagen, foto's en filmpjes.
    Liefs Laura en Fred
  4. Astrid:
    31 mei 2015
    Wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen. Heel veel plezier. Ga lekker genieten samen. Hebben jullie verdiend!! Liefs Alex Jay Indy astrid